Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 6 november 2010

99 dagar

Nu är det bara 99 dagar kvar tills Loppan ska vara "färdigbakad". Längtar enormt! Önskar att tiden kunde gå lite fortare. Men bara lite. Det är fortfarande en hel del som ska förberedas innan vi är redo. Om man nu någonsin kan bli helt redo för vad som komma skall. Men längtar gör jag som sagt. Massor.

Idag var vi på kyrkogården och tände ljus för Smulan. Det var otroligt vackert med alla ljus i skymningen. Är så tacksam för det nya lilla livet i magen. Det gör sorgen lite lättare att bära.

Just nu känns det som mitt liv består av att äta och sova. Har en enorm aptit och kan utan problem sova 10 timmar per natt. Det är jobbigt att baka bebis!

Oj, klockan är nu snart 23, så här sent har jag inte varit vaken på länge. Rekord! Dags att krypa ner i sängen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar