Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 15 november 2010

Måndag igen...

Redan slut på helgen. Vart tog den vägen? Det gick så fort?
Lördagen gick åt till städning av hus och tomt. Magnus, stackarn, fick göra det mesta av jobbet. Jag orkar i princip ingenting nu för tiden. Gjorde det jag kunde. Var helt tvärslut efteråt och fogarna protesterade enormt.
Söndagen ägnades åt födelsedagskalas för mig och systeryster. Dukning och pajbakning på förmiddagen och sen gäster hela eftermiddagen. Det var jättetrevligt att träffa alla, men jisses vad jobbigt det var. Slut i huvudet och slut i rygg och fötter. Roligt i alla fall att få visa upp magen och ultraljudsbilderna för de som inte sett tidigare! Dessutom fick lillasyster känna Loppan sparka i magen :)
Blev en pizza framför TVn på kvällen, att laga mat fanns det absolut ingen ork till.
Vaknade i morse med känslan av att vi måste ha ställt klockan fel. Inte kunde det vara morgon än?! Men jo, det kunde det tydligen...

1 kommentar: