Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 17 november 2010

Virrpanna

Det finns tre ord som beskriver mig just nu:
Trött, hungrig och tankspridd.
Med betonging på tankspridd för tillfället. Helt galet. Har märkt av det speciellt mycket den senaste veckan. Är helsnurrig. Märker det framförallt på jobbet. Påbörjar saker som jag glömmer att avlsuta, glömmer saker helt och hållet och är lite allmänt förvirrad. Tycker synd om min stackars vikarie som jag försöker lära upp. Tur att hon är duktig! Bad om ursäkt för min virrighet idag. Hoppas hon har överseende med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar