Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 29 december 2010

Senaste inköpen

Blev en shoppingtur på Tuna park med mamma igår. Hittade fina kläder till Loppan som jag inte kunde låta bli att handla. De hade rätt färg och var dessutom nedsatt till halva priset. Då kan man ju inte låta bli! Skulle egentligen bara handla en mössa. Den modell jag ville ha visade sig vara nästan omöjlig att få tag på. Letade runt överallt. Slutade med att vi fick åka in till stan där jag hittade en perfekt på Polarn o Pyret. Lite i dyraste laget för en så pytteliten mössa, men vad gör man inte för sin lilla skatt i magen?

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar