Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




onsdag 12 januari 2011

Blogg-award



Har fått en blogg-award av världens bästa Annica, tack snälla du!

Tre frågor ska besvaras och sedan ska priset skickas vidare.


Mina tre favoritsysslor/intressen:

1. Sticka/virka - blir nästan något varje kväll. Just nu virkar jag en gallerfilt till Loppan.

2. Fotografera - älskar att vara ute i naturen med kameran. Blir tyvärr inte så mycket fotande för tillfället, bristen på dagsljus och energi har satt käppar i hjulet. Ser fram emot våren och sommaren. Och förstås en liten bebis att ta bilder på.

3. Rida - har blivit dåligt med ridning och hästar senaste tiden pga graviditeter osv, var nog ett år sedan jag satt på hästryggen senast, men det är bland det underbaraste som finns.


Fem bloggar jag vill skicka vidare till (och besöker varje dag) är:

Älskade Ängel
Själar säger aldrig farväl
Änglamamma
Anna Astrid
Humpidumpi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar