Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




lördag 15 januari 2011

Nedtrappning

Har börjat trappa ner lite på jobbet nu. Jobbar sedan årsskiftet på kontoret i Eskilstuna istället för i Hallsta. Helt otroligt skönt att slippa pendla! Finns egentligen inte tillräckligt med jobb i Eskilstuna för att täcka upp min heltidstjänst, men just nu ligger de så pass mycket efter med allt sitt pappersarbete att jag förmodligen kommer att ha att göra fram till förlossningen. Nu har jag dessutom börjat vara ledig på fredagar. Det var premiär igår. Underbart med lite sovmorgon. Tog mig sen in till stan för att klippa mig. Skönt att vara nyklippt innan förlossingen. Nu klarar jag mig ett bra tag. Efter frisören åt jag och Magnus lunch på det nyöppnade Burger King. Äntligen har vi fått BK till Eskilstuna! Gott! På eftermiddagen var jag hos min gamla ridtränare och gjorde klart bokföringen till hennes årsbokslut samt för momsredovisningen i februari. Känns skönt att ha det klart nu. Nu har jag ingenting som hänger över mig. Ingenting kvar som bara måste göras innan förlossningen. Allt är klart. Skönt att kunna slappna av och bara invänta vår lilla bebis.

1 kommentar:

  1. Så skönt för dig att ha fått bortgjort alla måsten! Njut sista tiden nu.
    Kram

    SvaraRadera