Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 23 januari 2011

Förvärkar

Förvärkarna fortsätter... Har inte så jättemånga sammandragningar per dag, men de som kommer ger molande värk bak i ryggen och i nedre delen av magen. Men däremot har jag väldigt ofta "mensvärk" bak i ryggen. Natten mellan fredag och lördag var hemsk. Slutade med att jag fick ta alvedon och värma vetekudden kl 2 på natten. Hade sen likadan värk till och från under hela dagen igår. Gav sig framåt kvällen tack och lov så i natt fick jag sova bra. Nu känns det som att det börjar mola lite igen, vi får väl se hur det utvecklar sig. Nåja, det är väl sånt man får stå ut med. Vad gör man inte för att få en alldeles egen liten guldklimp att älska? Kommer garanterat att vara värt allt "lidande".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar