Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 21 januari 2011

Vad tror du?

Hittade en rolig omröstning hos Ann-Louise. Bloggläsarna får rösta/gissa vilket kön de tror att bebisen har. Bestämde mig för att göra en likadan.
Så, vad tror ni? Är Loppan en flicka eller pojke? Lämna din gissning här till höger!

2 kommentarer:

  1. Dom senaste kompisar som fått barn så har jag haft mina aningar och dom har stämt..Men med dig har jag absolut ingen aning,ingen känsla alls..
    Men jag ska absolut rösta:)

    SvaraRadera
  2. 100% det är en tjej! Ser man ju på hjärtslagen... :)

    SvaraRadera