Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




måndag 21 mars 2011

IKEA

Det ihärdiga rapandet under och efter varje måltid verkar fungera. Magknipen fortsätter att hålla sig borta. Skönt för oss alla tre!

I helgen var vi till Ikea i Västerås och handlade lite, mest saker till Vilma. Det blev en vägglampa till hennes rum, lite leksaker, några filtar m.m. Köpte även en fåtölj som jag kan sitta i när jag ammar. Det är jätteskönt att ha en "fast" amningsplats. Där har jag amningskudden, kräkhanddukar, vattenglas och en bok att läsa. Tidigare kunde det bli lite varstans i huset och varje gång fick jag springa runt och leta efter alla grejer. Skönt med lite ordning och reda! :)
Trevligt sällskap hade vi också, mamma och pappa gjorde oss sällskap. De handlade också lite till Vilma, en gosedjursmus och fingerdockor.

Några av inköpen:


Bilderna är tagna från Ikeas hemsida


Idag får vi besök av Jeanette och hennes barn. Vilma ska få ärva lite kläder i stl 56. Super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar