Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




torsdag 17 mars 2011

Magknip (del 3)

Tror att det har blivit lite bättre med Vilmas magknip. "Peppar, peppar..."
Har jobbat stenhårt med de tips som BVC-sköterskan gav mig igår:

-Mata oftare (förutom på natten, då fick hon sova så länge hon vill)
-Vara oerhört noggrann med att rapa även om det tar tid (rekordet är 15-20 minuter hittills...)
-Rapa flera gånger per mål, inte bara efteråt
-Massera magen

Hoppas det räcker med ovanstående saker, vore skönt att slippa hålla på med droppar. Minifomdroppar ska ges före varje matning och de måste förvaras kallt. Inge kul att behöva springa ner till kylskåpet i köket mitt i natten...

Det är så skönt att hon verkar må bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar