Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




tisdag 19 april 2011

Äntligen!

Idag blev det klart. Dopet är bokat! Det här varit en hel del pusslande för att hitta en lämplig dag som passar oss, prästen och kyrkan. Men skam den som ger sig! Fick dock bli en lördag istället för en söndag för att vi skulle få ihop det. Kyrkan knorrade lite men gick till slut med på det. 18 juni blev det, dagen innan vår bröllopsdag, med vår underbara vigselpräst B-K. Har vi tur kommer även tjejen som sjöng på vårt bröllop att sjunga på dopet. Väntar fortfarande på svar från henne.

Nu ska jag sätta mig och pyssla med inbjudningskorten!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar