Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 1 april 2011

Utslag


Stackars Vilma har fått utslag i ansiktet som inte vill försvinna. Klia verkar de göra också. Stackars liten... Fick tid hos BVC i eftermiddag för att se vad det kan vara. Kanske något jag äter?


Published with Blogger-droid v1.6.6

5 kommentarer:

  1. Stackars liten om det dessutom kliar. Vår lilleman har också utslag och ser ut som en prickig korv i ansiktet men det är hormonplitar som inte kliar. Hoppas de snart försvinner så hon slipper kliandet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tindra hade också utslag i hela ansiktet o ned på bröstet. De gick bort när jag slutade dricka apelsinjuice men tror det kan ha varit hormonutslag. Lycka till! Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Lill-tjejen är så söt:)

    SvaraRadera
  4. Vilken söt liten tjej!!

    Hoppas uteslutandet av tomat ger resultat!

    SvaraRadera