Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




fredag 1 april 2011

Utslag (del 2)

BVC-sköterskan tror att det är något jag ätit som ger Vilma utslagen. Det verkar i alla fall inte vara någonting farligt (skönt!) bara besvärligt med kliandet. Hon misstänkte choklad eller ketchup. Så nu är det uteslutningsmetoden som gäller. Vi beslutade att börja med ketchup, eller egentligen inga tomater alls. Och jag som ÄLSKAR ketchup. Men blir hon bättre är det ju värt det, utan tvekan. Hon skulle ringa mig på måndag för att se om det blivit något bättre. Annars får vi fortsätta med att utesluta choklad och utvärdera vidare. Fortsättning följer med andra ord...

Passade på att väga henne när vi ändå var där, + 210 g på åtta dagar!

Måste berätta om natten som var också. Vilma sov 7,5 timme i sträck! Det innebar att jag fick sova oavbrutet i 6 timmar. Underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar