Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 21 november 2010

Loppan "lever loppan"

Lyckades filma Loppans sparkande i magen förra helgen. Nu har jag äntligen fått filmen från mobilen till datorn också. Tyvärr är det lite dåligt ljus i filmen, men jag tror ändå att det syns hur det buffar och sparkar där inne.


1 kommentar:

  1. Visst är det häftigt! Jag blir nääästan lite sugen på en trea, men bara nästan! Jag får snusa på din lilla istället!

    Hoppas allt är bra med er tre. Klappa på magen från mig!
    Kram Lena

    SvaraRadera