Den 7:e oktober 2009 förändrades mitt liv för alltid. Då blev jag mamma till en ängel.

Jag var gravid i v 18 när vi fick veta att vårt barn hade en dödlig missbildning - anencefali.

Smulan - för alltid älskad och saknad






♥ Den 11 februari 2011 kom hon äntligen, vårt lilla mirakel. En livs levande liten flicka vid namn Vilma ♥




söndag 5 december 2010

Glasbubbla

Har märkt en sak på sista tiden. Minst 95% av min tankeverksamhet upptas numera av en enda sak - BEBIS. Bebis och ingenting annat. Lite läskigt. När det gäller tankar om bebis tänker jag glasklart. Kan planera och strukturera. När det gäller de resterande 5% av tankeverksamheten är det värre. Där är det mest virrigt och snurrigt och svårt att fokusera. Det känns som att vi lever i en liten glasbubbla, Loppan och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar